Zwroty i Reklamacje

Produkty oferowane w Casa Bianca są starannie wyselekcjonowane i w 100% oryginalne. Mamy nadzieję, że będą służyć Państwu przez wiele lat, jeżeli jednak zamówiony produkt nie spełnia oczekiwań, gwarantujemy możliwość zwrotu towaru w ciągu 14 dni od jego otrzymania.

ZWROTY

Każdy produkt zakupiony online możesz zwrócić w ciągu 14 dni kalendarzowych licząc od dnia otrzymania przesyłki.

JAK DOKONAĆ ZWROTU?

Poinformuj nas o
zwrocie wysyłając maila na adres sklep@casabianca.pl

1. Wydrukuj i wypełnij formularz lub napisz go odręcznie

FORMULARZ ZWROTU LUB WYMIANY https://www.casabianca.pl/casa-bianca-formularz-zwrotu.pdf

2. W przypadku płatności gotówką przy odbiorze, upewnij się, że w Twoim formularzu zwrotu wpisany jest numer konta, na które mamy zwrócić środki.

3. Formularz zwrotu umieść z towarem, który chcesz zwrócić w pudełku lub kopercie wysyłkowej.

4. Zapakuj i odeślij produkt na adres:

Customeritum (magazyn Perfect Meridian)

Ul. Turystyczna 8

05-462 Wiązowna

5. Zwracana rzecz nie może nosić śladów użytkowania

6. Za poprawne spakowanie oraz bezpieczne dostarczenie przesyłki odpowiada jej nadawca. Odsyłany towar wysyłany jest na koszt nadawcy.

7. Zwrot płatności nastąpi do 14 dni od doręczenia paczki do naszego magazynu

REKLAMACJE

W Casa Bianca dbamy o najwyższą jakość oferowanych produktów. Jeżeli jednak zamówiony przez Ciebie towar posiada wady lub został uszkodzony w trakcie transportu, należy go reklamować.

Aby zgłosić reklamację, skontaktuj się z nami: sklep@casabianca.pl lub 662 476 984

Co zrobić, gdy stwierdzę szkodę w przesyłce?

W celu potwierdzenia szkody niezbędne jest zrobienie zdjęć zniszczonej paczki i produktu oraz sporządzenie protokołu szkody w obecności kuriera. Jeśli taka czynność nie była możliwa w czasie dostawy, prosimy o kontakt z Działem Obsługi DPD w celu złożenia zlecenia na spisanie takiego protokołu. Contact Center jest do Państwa dyspozycji pod poniższymi numerami telefonów 22 577 55 55 lub 801 400 373. Możliwość złożenia zlecenia istnieje także za pośrednictwem maila cc@dpd.com.pl. Spisanie protokołu szkody nie uruchamia procedury reklamacyjnej. Po spisaniu protokołu szkody należy złożyć oficjalną reklamację.